از باند کشی مهکو برای تهیه لباس های مد فشن استفاده شد

برخلاف باند کشی مهکو هایی که استفاده خواهیم کرد، یک باند فشاری الاستیک یا یک باند کشی مهکو نگهدارنده خواهیم ساخت.

برای فشرده‌سازی الاستیک، از باندهایی با یک جزء الاستیک غالب استفاده می‌کنیم، به‌طوری‌که طول باند را تا ۱۴۰ درصد طول می‌دهد.

حافظه کش در باند کشی مهکو باعث ایجاد فشار ثابت به خصوص در حالت استراحت می شود، اما انبساط عضلانی در محل کار را تامین می کند.

انواع مختلفی از زخم ها وجود دارد (بریدگی، سوختگی، گزش حیوانات، بریدگی، پارگی) که برای درمان هر کدام کافی است بدانید از چه چیزی برای شستن و چه نوع ماده ای برای پوشاندن زخم استفاده کنید بدون اینکه عیب های ذکر شده در بالا ایجاد شود.

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما بسیار ساده تر از آن چیزی است که شما ممکن است تصور کنید.

توصیه های داده شده برای زخم های سطحی و بدون عارضه مفید است که احتمالاً قبلاً توسط پزشک یا پرستار بررسی شده است.

متأسفانه در بسیاری از مواقع زخم های سطحی بدون اطلاع پزشک در منزلبا باند کشی مهکو درمان می شوند و دقیقاً در این مورد است که چنین توصیه هایی باید جای مناسب خود را پیدا کند.

هرگز از مواد الکلی روی پوست زخمی مانند: اتیل الکل دناتوره شده، الکل یددار، ائوزین الکلی استفاده نکنید. قبل از استفاده از محصولات، دستورالعمل های روی بسته بندی را مطالعه کنید.

در واقع، بسیاری از ضدعفونی‌کننده‌ها برای پوست سالم طراحی شده‌اند و کاربرد آن‌ها به خوبی مشخص شده است. متأسفانه، آنها اغلب درست روی زخم ها استفاده می شوند!

جنبه سوم استفاده از یک باند کشی مهکو مناسب است: یک عقیده رایج این است که زخم های باقی مانده در هوا سریع تر بهبود می یابند.

فکر اشتباه دیگری وجود ندارد! این تصور ریشه در مه زمان دارد، زمانی که مایعات ساطع شده از زخم ها می توانند به طور بالقوه آلوده شوند و اپیدمی های بزرگ ایجاد کنند.

از این رو این باور وجود دارد که به اصطلاح “پوسته” نشانه بهبودی سالم است.