استفاده از سرکه سیب تخمیری در مایع لباسشویی

سرکه سیب که به صورت خارجی روی پوست استفاده می شود، pH را دوباره متعادل می کند همچنین به نرم شدن آن کمک می کند شما باید به طور منظم از آن استفاده کنید تا شاهد پیشرفت باشید.

تسکین اگزما و پسوریازیس
این دو بیماری مزمن بسیار شایع هستند آنها برای افرادی که از آنها رنج می برند کمتر دردناک نیستند در اولین علائم، محلول نصف سرکه سیب و نصف آب مقطر را روی پوست اسپری کنید برای محافظت بهینه از پوست، استفاده از مرطوب کننده توصیه می شود.

تسکین آفتاب سوختگی با استفاده از سرکه سیب تخمیری دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد بنابراین آفتاب سوختگی و سوختگی های کوچک را تسکین می دهد برای انجام این کار، باید آن را در آب مقطر رقیق کنید و به آرامی با یک توپ پنبه ای روی ناحیه آسیب دیده بمالید.

کاهش شوره سر
اسیدیته سرکه PH پوست سر را متعادل می کند و به کاهش شوره سر کمک می کند بهترین کار برای این کار این است که آن را با آب رقیق کنید و از یک اسپری کوچک برای استفاده مستقیم محلول روی موها استفاده کنید باید آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه زیر حوله بگذارید.

برای اینکه نتایج به سرعت قابل مشاهده باشد، بهتر است هر هفته این کار را انجام دهید.

سرکه سیب ممکن است عالی باشد، اما جادو نیست… در غیر این صورت، مدت زیادی است که آن را در هر خانه ای می بینیم!

بنابراین نیازی به نوشیدن یک بطری کامل از آن نیست به این امید که ترازو دوباره به شما لبخند بزند بدون یک رژیم غذایی متعادل و فعالیت ورزشی، نتایج حاصل نخواهد شد.

با این حال، سرکه سیب احساس سیری را افزایش می دهد.

به عبارت دیگر، اگر آن را قبل از غذا میل کنید، مطمئناً دومین دسر را برای خود سرو نمی کنید!

و علاوه بر آن به سوزاندن چربی کمربند شکمی کمک می کند.

بنابراین، البته جادو نیست، اما جالب است