استفاده از شوینده پوست چرب نیتروژنا در دستمال مرطوب

اولین قدم برای داشتن پوستی سالم و صافپاکسازی مناسب پوستعادت کردن است از آنجایی که پوست ما بیرونی ترین لایه بدن ما است، در تعامل دائمی با محیط خارجی است.

استفاده روزانه از شوینده پوست چرب نیتروژنا نه تنها هیچ ضرری برای پوست ندارد بلکه به درمان پوست شما کمک می کند

تمیز کردن گرد و غبار و کثیفی که در تمام طول روز روی پوست ما جمع شده است از مسدود شدن منافذ و تشکیل آکنه جلوگیری می کند داشتن و حفظ پوست شفاف در واقع آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. 

کاری که باید انجام دهید این است که به این موارد توجه کنید:

صبح و عصر صورت خود را بشویید از آب ولرم و یک محصول پاک کننده مناسب برای صورت خود استفاده کنید پس از شستن صورت خود را کمی مرطوب نگه دارید.

بعد از ورزش تمیز کنید ورزش منظم با تنظیم گردش خون تاثیر مثبتی بر سلامت پوست و همچنین بدن شما دارد با این حال، دوش گرفتن و شستن صورت خود را فراموش نکنید تا از شر لایه های مرده پوست و باکتری ها پس از ورزش خلاص شوید.

حوله و روبالشی صورت خود را مرتباً عوض کنید تلفن و صفحه کلید خود را تمیز نگه دارید مهم نیست که چقدر خوب صورت خود را تمیز می کنید، اگر چیزهایی که صورت شما را لمس می کنند تمیز نباشند، تمیز کردن کار نمی کند.

از مرطوب کننده استفاده کنید مخصوصاً کسانی که پوست چرب دارند از مرطوب کننده استفاده نمی کنند و می ترسند پوستشان چرب شود با این حال، این باعث می شود که پوست چرب تر شود شما باید محصولی بدون روغن انتخاب کنید که منافذ را مسدود نکند.

ضد آفتاب را فراموش نکنید اشعه ماوراء بنفش خورشید پوست شما را خشک می کند و باعث می شود پوست شما چربی بیشتری ترشح کند مهمتر از آن، این پرتوها خاصیت سرطان زایی دارند بنابراین استفاده از ضد آفتاب را هنگام خروج از منزل فراموش نکنید.

فراموش نکنید که آرایش خود را پاک کنید.