استفاده از فرش نگین فیروزه کاشان در ساخت دیوار چین موجب جنگ در این کشور شد

از فرش نگین فیروزه کاشان کلاسیک شرقی گرفته تا فرش نگین فیروزه کاشان‌های مدرن، تا فرش نگین فیروزه کاشان‌های گلیم که دیوارها را تزئین می‌کنند، نمی‌توان مدلی را پیدا نکرد که خانه شما را منحصربه‌فرد کند.

درست مانند سایر لوازم نساجی، فرش نگین فیروزه کاشان ها میل شما به تازگی را برآورده می کنند و به شما این امکان را می دهند که دکوراسیون را بدون صرف هزینه های گزاف تازه کنید.

فضاها را منطقی کنید و آنها را بزرگتر نشان دهید، فرش نگین فیروزه کاشان همچنین در تعریف مناطق مختلف خانه یک متحد عالی است. اگر فضای باز دارید، یکی را در پایه میز یا زیر مبل و صندلی قرار دهید تا فضای ناهار خوری یا استراحت را از سایر قسمت های ساختار باز متمایز کند. این ترفند برای افزایش اپتیکال متر مربع نیز عالی است، به شرطی که رنگی را انتخاب کنید که تضاد زیادی با کف نداشته باشد.

گوشه‌های دنج ایجاد کنید، اگر پرده‌هایی که در اتاق خواب یا جلوی شومینه قرار می‌گیرند به مکان‌های جادویی برای بازی و آرامش تبدیل می‌شوند، فرش نگین فیروزه کاشان‌های فضای باز با ترکیب چند صندلی راحتی می‌توانند اتاق نشیمن دلربایی را در هوای آزاد به شما بدهند.

ظروف سنگی گرم سرامیکی و چینی، بر خلاف پارکت، کاشی‌ها سرد و سفت هستند اما با فرش نگین فیروزه کاشان‌های ابریشمی ایرانی یا فرش نگین فیروزه کاشان‌های پشمالو نوازش‌کننده راحت می‌شوند. به همین دلیل است که پرزهای پشمالو کلاسیک به عنوان فرش نگین فیروزه کاشان اتاق خواب بسیار محبوب است: گرما و نرمی غیر قابل مقاومت آن به شما اجازه می دهد هر روز را با پای راست شروع کنید!

همچنین فرش نگین فیروزه کاشان های خاصی را برای محیط های خاص مانند نمونه های زیر به کار می برند:

در یک اتاق نشیمن مدرن، جایی که به لطف تزئینات سبک معمولی، متانت وسایل را افزایش می دهند.

در یک منطقه استراحت به سبک اسکاندی، جایی که احساس راحتی، آرامش و صمیمیت برای زیبایی‌شناسی نوردیک افزایش می‌یابد.

در محیطی عجیب و غریب که در آن اسانس ها، الیاف طبیعی و خاطرات سفر غالب هستند.

در اتاق خواب: و همچنین یک فرش نگین فیروزه کاشان برای اتاق نشیمن، مدل کلاسیک بربر نیز اغلب در پناهگاه های کوچک استفاده می شود.