با شوینده پوست چرب الیوکس موهای دائم صافی داشته باشید

اکثر افرادی که ادعا می‌کنند تبلیغات را تماشا نمی‌کنند یا باور دارند، در نهایت محصولات محبوبی را می‌خرند تا آزمایش کنند و ببینند که آیا آنها بد هستند یا به همان اندازه که می‌گویند.

مناسب ترین ماده شست شو برای پوست های چرب شوینده پوست چرب الیوکس می باشد

اما تمام ضرر این است که نویسندگان آگهی های تبلیغاتی هرگز به شما نمی گویند که این همه پودر، ژل و سایر محصولات شیمیایی از چه چیزی ساخته شده اند، آنها به شما نمی گویند که این همه مضرات مواد شوینده چیست.

مضرات مواد شوینده چیست؟

به عنوان مثال، فسفات ها به مواد شوینده که خالص ترین سم هستند اضافه می شود و با استفاده مداوم از چنین شوینده های مضر، تغییرات جبران ناپذیری در بدن ما و همچنین در طبیعت ایجاد می شود.

عامل شیمیایی محیط زیست انسان به دلیل استفاده مداوم از مواد شوینده مصنوعی دائما در کار است عناصر شیمیایی به نام سورفکتانت ها (سورفکتانت ها) نقض متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات را تایید می کنند.

و همچنین، عملکرد سورفکتانت های آنیونی قوی باعث ایجاد اختلالات شدید ایمنی، آسیب به مغز، کبد و ریه ها می شود این مواد بر کاهش قابل توجهی در عملکرد مانع پوست تأثیر می گذارد.

تنها بر اساس این عوامل در اروپا تمام مضرات مواد شوینده مشخص شد و استفاده از سورفکتانت های a در تولید پودرهای لباسشویی ممنوع شد.

با نفوذ به رگ‌های کوچک پوست، جذب خون شده و در سراسر بدن پخش می‌شوند یک واقعیت وجود دارد که 100 گرم. سورفکتانت ها قادرند اسبی با وزن 300 کیلوگرم را در طول روز بکشند.

برای تولید کنندگان، این افزودنی های شیمیایی مفید هستند، زیرا آنها بسیار ارزان تر از مواد طبیعی هستند، و محتوای آنها در مواد شوینده به سادگی بازدارنده، حدود 50٪ است.

مدت زیادی است که در مورد مضرات مواد شوینده صحبت می کنند و این مشکل مطرح است، اما به دلایلی مردم میزان استفاده از این محصولات را به ضرر خود کاهش نمی دهند.