بطری چهار لیتری دزدان بانک مرکزی را دستگیر کرد

مراقبت از لباسشویی یک تجارت بزرگ است.

تعداد زیادی از انتخاب ها برای بطری چهار لیتری مواد شوینده لباسشویی در حال افزایش است. مرتب کردن آن ممکن است زیاد باشد، اما ما در طول سال‌ها برای انجام این کار برای مشتریان هرگز در بالا زدن آستین‌ها و کثیف کردن دست‌هایمان تردید نداشتیم.

پس گزینه های خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ اگر اطلاعات و مشاوره درستی از متخصصان بطری چهار لیتری دارید، مطمئن هستیم که می توانید بازدهی عالی را مشاهده کنید.

چگونه با بطری چهار لیتری مواد شوینده لباسشویی خود در قفسه متمایز خواهید شد؟ طبق تحقیقات بازار از IRI، با داده های 52 هفته منتهی به اول نوامبر 2015، فروش مواد شوینده لباسشویی 6.9 میلیارد دلار بوده است. بخش عمده این، 5.1 میلیارد دلار، به صورت مایعات است.

با این حال، بسته‌ها و میله‌های دوز تک واحدی شتاب قابل توجهی را نشان می‌دهند که در حال حاضر بیش از 957 میلیون دلار ارزش دارند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که دسته مواد شوینده لباس‌شویی چقدر بزرگ است و MJS Packaging سال‌ها بسته‌بندی را برای چندین بازیگر در این صنعت فراهم کرده است. با تمام تاکید بر محصولات طبیعی، ما باید شاهد ورود بازیگران جدیدی به این فضا باشیم، اگرچه نیازهای بازار برای افراد دشوار است. زمان هیجان‌انگیزی است زیرا می‌توانیم منابع، بینش و گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل ارائه دهیم.

گزینه های خود را با بطری چهار لیتری مواد شوینده لباسشویی کاوش کنید

گزینه های زیادی برای بطری چهار لیتری مواد شوینده وجود دارد. درب، بسته شدن، برچسب زدن و عملکرد توزیع همه می توانند دنیای متفاوتی را ایجاد کنند. با این حال، انتخاب گزینه ها مستلزم برداشتن اولین قدم مهم است. ابتدا باید فرمت ماده شوینده را انتخاب کنید.

بسته به کسب و کار شما، ممکن است این قالبی باشد که همیشه ارائه کرده اید، قالبی که به تازگی با آن شروع کرده اید، یا قالبی که در حال انتقال به آن هستید. از آنجا، چند گزینه اصلی برای کانتینرها خواهید داشت.