تاثیر قرص نعنا دکتر نامی در درمان آرتروز گردن

اسانس نعناع به طور گسترده ای برای استفاده داخلی و خارجی استفاده می شود برای طراوت و شادابی پوست و همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده برای دهان و رفع مشکلات بوی بد دهان بسیار عالی است.

اسانس قرص نعنا دکتر نامی را می توان در حین ماساژ شقیقه، برای مقابله با سردردهای آزاردهنده و یا حتی در حین ماساژ آرام بخش بدن، برای تسکین تنش ماهیچه ها و مفاصل و درد قاعدگی استفاده کرد.

رایحه اسانس نعناع دارای اثر انرژی بخش و بازسازی کننده بر روان است و در مواقع استرس، اضطراب و افسردگی عالی است همچنین برای بیماری حرکت در سفر بسیار مفید است: چند قطره روی دستمال و دم عمیق کافی است.

نعناع همچنین به طور گسترده در زمینه آرایشی و بهداشتی برای تولید محصولات بهداشتی دهان مانند دهانشویه ها، خمیردندان ها و کرم های لثه و همچنین برای مراقبت از بدن مانند کرم ها، حمام های حباب دار، شامپوها و لوسیون ها استفاده می شود نعناع به دلیل خاصیت طراوت بخشی به طور گسترده ای برای تولید ژل سازگار با محیط زیست برای پاها با اثر سرد استفاده می شود.

نعناع به عنوان یک اصلاح کننده طعم در بسیاری از غذاها، دمنوش های گیاهی، فرآورده های گالنیک و داروها استفاده می شود، حتی اگر طب رایج آن را به عنوان یک داروی عالی گوارشی معرفی کند.
فعالیت ضد اسپاسم روی سلول های ماهیچه صاف سیستم گوارشی و تنفسی مهم است علاوه بر این، دارای فعالیت های ضد احتقان و بالزامیک است، یعنی ترشحات سیستم تنفسی را روان می کند.

نعناع گیاهی است با خواص بی شمار و در طب گیاهی کاربرد فراوانی دارد به طور دقیق‌تر، این گیاه به‌ویژه برگ‌های آن و اسانس استخراج‌شده از آن‌ها – دارای خاصیت اسپاسم‌زدایی در سطح دستگاه گوارش و مجاری تنفسی، ضدباکتری، ترشح‌کننده و حتی ضددرد است.
در این راستا، مطالعات متعددی برای تایید اثربخشی درمانی واقعی آن انجام شده است و اکثر فعالیت های ذکر شده تایید شده است.
مطالعه ای که بر روی خواص ضد درد اسانس نعناع انجام شد، نشان داد که چگونه این روغن – که به صورت خارجی استفاده می شود می تواند درد ناشی از سردردهای تنشی را تسکین دهد در واقع، به نظر می‌رسد که روغن فوق‌الذکر قادر است با اثر مستقیم بر منبع محرک دردناک، از طریق تغییر در حساسیت گیرنده‌های درد، اثر ضددردی را اعمال کند.
با این حال، مطالعات دیگر، خواص ضد اسپاسم اسانس نعناع فلفلی را در سطح دستگاه گوارش تأیید کرده است، و نشان می دهد که استفاده از این روغن نه تنها در مورد اختلالات سوء هاضمه مفید است، بلکه در پیشگیری یا کاهش اسپاسم های گوارشی در برخی موارد مفید است انواع تست های تشخیصی، مانند تنقیه باریم.