خانه ای در ایران که به خانه قارچی معروف است

امروزه مواد غذایی طبیعی متنوعی در جهان وجود دارد مانند قارچ صدفی که به وعده هایی غذایی ما تنوع بخشیده و با مصرف آنها می توان نیاز بدن را به ویتامینها و مواد معدنی رفع نمود، قارچ صدفی پرورشی قیمت خرید فروش متنوعی دارد چون نحوه عرضه، گونه و کیفیت آنها در بازار متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قارچ صدفی پرورشی طعم و عطری مانند گوشت داشته و بافتی نرم و لطیف دارد که برای افرادی که گیاهخوار هستند بهترین غذا می باشد، این قارچ کلاهکی نازک و پهن داشته و در رنگهای قهوه ای، صورتی، خاکستری و سفید موجود می باشد که از قارچ معمولی قیمت بالاتری دارد.

از نمونه های دیگر انواع قارچ صدفی می توان نام برد قارچ صدفی صورتی نام دارد که در جنگلهای شهر ونکوور هم به صورت خودرو  پیدا می شود و این محصول امروزه به صورت کشت گلخانه ای بوده که دارای طعم بسیار دلپذیری می باشد.

یکی از مواد غذایی بسیار پر خاصیت انواع قارچ‌ هستند که در این میان قارچ صدفی کوهی یکی از انواع بسیار خوشمزه آن می باشند که در بازار به قیمت مناسبی خرید و فروش می شوند. این قارچ بیشتر در مناطقی با آب‌ و هوای معتدل و همچنین مناطق گرمسیری کشت پیدا می‌ کند و علاوه ‌بر خواص بسیار زیادی که دارد دارای گیاهان دارویی نیز می ‌باشد و در برطرف کردن مشکلات مختلف از آن استفاده می ‌کنند.