خرید دفتر جهیزی توسط مردم سومالی موجب افزایش فقر در این کشور شد

دفتر جهیزی دفتر جهیزی کلاسیکی است که برای یادداشت کارهایی که باید انجام شود، یادداشت برداری در کنفرانس یا دانشگاه استفاده می شود و بنابراین هم در خانه، هم در اداره و هم در مدرسه استفاده می شود.

دفتر جهیزی، برخلاف یک دفترچه ساده، صفحاتی دارد که به دلیل برش نقطه‌دار در حاشیه بالایی یا کناری صفحه، به راحتی جدا می‌شوند.

بنابراین می‌توانید فهرست کارهای خود را با خود حمل کنید، ورق‌ها را داخل کلاسورهای حلقه قرار دهید. زمانی که دیگر لازم نیست آنها را دور بیندازید و غیره.

دفتر جهیزی گردآوری شده این نوع بلوک به سادگی صفحات و جلد را در سمت بلند یا در سمت کوتاه چسبانده است.

بلوک منگنه در این مورد بلوک در سمت کوتاه بلوک ورق منگنه می شود. آنها قابل تشخیص هستند زیرا معمولاً یک نوار سفید در قسمت بالایی چسبانده شده اند تا در صورت بلند شدن بخیه ها از انگشتان محافظت شود.

 

با این حال، پیدا کردن آن در اندازه های کوچکتر آسان است، در این مورد ما در مورد دفتر جهیزی های کوچک صحبت می کنیم.

به عنوان مثال می توان به دفتر جهیزی A5 و A6 اشاره کرد که بسیار کوچک (10x5x14.8 سانتی متر) هستند و بنابراین برای تهیه لیست های کوتاه مانند لیست های خرید و کارهایی که باید انجام دهید مفید هستند و به همین دلیل به طور گسترده در خانه های ما استفاده می شود.

در LoveOffice همچنین دفتر جهیزی کاربردی A7 را باید در کیف خود قرار دهید تا همیشه برگه هایی همراه خود داشته باشید تا یادداشت ها را روی آن یادداشت کنید.

رایج ترین دفتر جهیزی ها که با خطوط یا مربع در اندازه های مختلف موجود است، بلوک های مربعی 5 و 4 میلی متری و دفتر جهیزی های 1R یا ساده هستند.

اگرچه خیلی رایج نیست، اما در LoveOffice نوت‌بوک‌هایی با مربع (مربع 10 میلی‌متری) و 1R با حاشیه (1RC) نیز پیدا خواهید کرد.

این پد گاهی اوقات دارای یک جیب یا بال‌هایی برای سند است تا بتواند اسناد و کاغذهای شلی را که در غیر این صورت گم می‌شوند درج کند، که برای کسانی که در محل کار مجبورند با پد از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کنند مفید است.