دستگاه ساکشن ریه و تاثیر آن بر اقتصاد کشور فرانسه

قبل از عمل جراحی قفسه سینه می توان از دستگاه ساکشن ریه به عنوان پاکسازی ریه استفاده کرد همچنین مجموعه ای از معاینات تکمیلی برای درک بهتر عمل ضروری است. معاینات بیولوژیکی مانند آزمایش خون و همچنین برخی آزمایشات تصویربرداری انجام خواهد شد.

یک اسکنر قفسه سینه به طور کلی برای شناسایی و مطالعه بهتر آسیب شناسی مورد درمان ضروری است برای مثال، برای ارزیابی ظرفیت تنفسی قبل از فرسایش لوب ریوی، آزمایش‌های تنفسی عملکردی ضروری است خود عمل تحت بیهوشی عمومی در اتاق عمل انجام می شود.

بنابراین مشاوره با متخصص بیهوشی قبل از جراحی ضروری است در حین جراحی و پس از عمل، یک درن در محل قرار می گیرد تا مایعات یا هوای موجود در قسمت عمل شده را تخلیه کند.

پس از مداخله، یک اقامت چند روزه در بیمارستان برای نظارت بر روند روان دوره پس از عمل برنامه ریزی می شود رفتن به مراقبت های ویژه سیستماتیک نیست.

فیزیوتراپی تنفسی می تواند برای جلوگیری از ظهور عفونت های ریوی و همچنین تسهیل بهبودی در صورت جراحی روی ریه ها انجام شود می توان آن را در بیمارستان و همچنین در مطب انجام داد.

پیگیری بعد از جراحی قفسه سینه چیست؟
برای اطمینان از عدم وجود عوارض و ارتقای مکانیک تنفسی خوب پس از عمل جراحی روی ریه، پیگیری پس از جراحی مهم است اگر تومور عمل شده سرطانی باشد، با یک متخصص انکولوژی تماس گرفته می شود.

در ابتدا، نظارت بلافاصله پس از عمل با بستری شدن در بیمارستان برای چند روز یا چند هفته ضروری خواهد بود این نظارت دقیق در بیمارستان بر جای زخم جراحی و همچنین تخلیه باقی مانده در طول عمل نظارت می کند نظارت طولانی مدت نیز به منظور نظارت بر اثربخشی جراحی در آسیب شناسی اولیه و همچنین نظارت بر خود آسیب شناسی و تشخیص زودهنگام هرگونه عود ضروری است.