روتختی بافت ابریشم که موجب قبولی دختری در بورسیه دانشگاه شد

اگر بخواهیم اتاق خوابی اصیل و الهام گرفته از سبک بریتانیایی داشته باشیم، روتختی بافت ابریشم با نمادهای کلاسیک انگلیسی مانند اتوبوس یا جعبه تلفن و کلمه لندن ضروری است.

این مدل که در نسخه نیویورکی در رنگ های خاکستری و زرد نیز موجود است، قادر است تمامی سلیقه ها را برآورده کند. روتختی مناسب برای اتاق خواب کودکان یا بزرگسالان، روتختی برای یک تخت یک نفره، یک تخت کوئین سایز یا یک تخت دو نفره طراحی شده است و آماده است تا جلوه ای اضافی به اتاق ما بدهد.

اگر بخواهیم سبک دهه 70 را در اتاق خواب خود بازسازی کنیم، می توانیم روتختی را با چاپ نوری انتخاب کنیم. لحاف سبک از 50% پنبه و 50% پلی استر سبک وزن است و برای فصل بهار و پاییز مناسب است.

ایده آل برای شستشو در ماشین لباسشویی، رنگ ها حتی پس از شستشوهای متعدد روشن می مانند، اما به راحتی چروک می شود و بنابراین لازم است آن را اتو کنید. در اندازه های مختلف موجود است و برای تخت های یک نفره، دو نفره یا کینگ سایز مناسب است.

روتختی

برای شب‌های گرم پاییزی، می‌توانیم از این روتختی بدون پد و قابل تنفس استفاده کنیم که در زمستان با اضافه کردن پتوهای دیگر برای رویاهای آرام و گرم ایده‌آل است.

روتختی دو نفره یک مربع (170 280 سانتی متر)، یک و نیم مربع (220 در 280 سانتی متر) دو مربع (260 در 280 سانتی متر)، از پنبه ژاکارد خالص ساخته شده است.

این مدل دارای چاپی سرگرم‌کننده است که به لطف بادکنک‌های هوای گرم رنگارنگی که بر فراز شهر پرواز می‌کنند در رنگ‌های خاکستری، آبی و آبی-نارنجی مناسب است.

اگر می خواهیم روتختی برای استفاده در تمام طول سال داشته باشیم، این مدل همان چیزی است که نیاز داریم! لحاف چهار فصل موجود در رنگ های مختلف و با جلوه لحافی به لطف سبک ضروری برای هر محیطی از غیر رسمی ترین تا شیک ترین مناسب است.

مدل همه کاره را می توان برای یک تخت دو نفره، یک نفره یا کوئین استفاده کرد، فقط باید آنچه را که نیاز داریم انتخاب کنیم و شب های گرمی را سپری کنیم.

این روتختی شیک و شیک به اتاق خواب ظاهری طراحی شده و فوق العاده شیک می بخشد، اگر بخواهیم در پاییز بدون از دست دادن سبک خود را گرم کنیم، عالی است.

مدل طراحی شده برای تخت یک نفره یا دو نفره در سایزهای مختلف موجود است و قادر است هر سبکی را راضی کند. دریا، شهری، کمیک، زمستان یا با الهام از کریسمس، هر چاپ منحصر به فرد و مناسب برای داشتن یک اتاق خواب واقعا منحصر به فرد است.