ساخت یکی از شگفت انگیز ترین مبل و میز ناهار خوری در پرتغال

یک اتاق غذاخوری بسیار رنگارنگ در خانه‌ای در پرتغال توسط Gracinha Viterbo دارای ست مبل و میز ناهار خوری است که توسط صنعتگران داخلی ویتربو ساخته شده‌اند که روی میز بلوط سفارشی با کلماتی که نام‌های حالت‌های روانی را نام‌گذاری می‌کنند، گلدوزی شده‌اند.

سرامیک های فارو و بال «India Yellow» گرما را به این فضا در خانه مزرعه کامبریانی جرمی لانگمید و سیمون راینر می بخشد، که به عنوان یک کتابخانه نیز عمل می کند.

صندلی‌های کانتری عتیقه که در کامبریا، هرفورد و سافولک یافت می‌شوند، یک میز با سوزانی از سوزان دلیس به عنوان رومیزی شریک می‌شوند.

کاغذ دیواری این اتاق ناهار خوری پر جنب و جوش توسط نیکی هاسلم و استودیو QD برای مطابقت با کتانی سبز نیکی “Balcony Stripe” ساخته شده است.

کمدهای Farrow & Ball’s Calke Green روی صندلی‌های بامبو مصنوعی از Mid Century and Co. تابلوی Transformed Green اثر راب وین یتس است.

دیوارهای اتاق ناهارخوری در مزرعه گرجستانی طراح بن پنتریت با رنگ آبی سنت گیلز فارو و بال رنگ آمیزی شده اند و با طرح های پیرانسی اندود شده اند.

لامپ و سایه بان ایماری از Pentreath & Hall است.

آنجلیکا اسکوایر، طراح داخلی، ناهارخوری (که در مجاورت آشپزخانه است) در خانه خود در لندن را با یک فرش و یک قطعه هنری برجسته بر روی دیوار مشخص کرده است.

چراغ های دیواری به تعریف بیشتر فضا کمک می کند و او همچنین انتخاب غیرمعمولی را برای استفاده از مبل به جای نیمکت یا ضیافت به عنوان صندلی در یک طرف انجام داده است.

طراح جیمز هانیفورد جان تازه ای به این مزرعه قرن هجدهم در روستایی کانکتیکات با استفاده از سرویس آرکوپال دمیده است و با حساسیتی فضای داخلی دوره آن را بازسازی و بازسازی کرده است تا خلوتگاهی آرام برای خانواده ای ساکن منهتن ایجاد کند.

در اتاق ناهار خوری، دیوارهایی که با گونی های قدیمی فرانسوی پوشیده شده اند، پس زمینه یک لوستر هلندی اثر H Berlage را ایجاد می کنند.

  • منابع
  1. 65 dining room ideas for stylish entertaining
  • تبلیغات
  1. پنیر گوسفندی مانند پنیر خامه ای ابریشمی نیست
  2. میلیون ها گالن آب برای ساخت بطری های آب استفاده می شود
  3. کمبود آب در پاکستان دلیل پایین بودن اقتصاد این کشور
  4. شیرآلاتی که توسط یک حسگر حرکت دست را تشخیص می دهد