ساعت بچه گانه خط کشی به عنوان کادو به سفارت چین داده شد

همیشه باید از ساعت مچی خود به گونه ای لذت ببرید که انگار روز اول است اما، حتی اگر با تمام اقدامات احتیاطی آن را درمان کنید، همیشه در معرض استرس یا استرس قرار دارد به لطف خدمات رایگان ما می توانید ارزش ساعت خود را حفظ کنید.

از ساعت بچه گانه خط کشی برای تشویق کودکان خود به استفاده از ساعت می توانید استفاده کنید

در شعبه ما، ساعت سازان ما مستقیماً به شما در مورد اقدامات مناسب برای اطمینان از حفظ ساعت شما توصیه می کنند در صورت تمایل می توانیم عملکرد، دقت و محکم بودن جعبه را بررسی کنیم.

به عنوان یک مشتری Wempe، شما همیشه از این خدمات رایگان لذت خواهید برد، و همچنین از مطالب اضافی الهام بخش که به طور منظم شما را در مورد اخبار محصولات و سایر موضوعات جاری در سراسر جهان Wempe مطلع خواهیم کرد، لذت خواهید برد.

برای ساعت هایی که در فروشگاه ما خریداری کرده اید علاوه بر گارانتی سازنده، یک سال دیگر گارانتی Wempe دریافت خواهید کرد این آسیب ها و ایراداتی را که در اثر عوامل خارجی یا جابجایی نامناسب ایجاد نمی شود، پوشش می دهد و به آسیب هایی اشاره دارد که هم بر عملکرد ساعت و هم بر حرکت تأثیر می گذارد.

به عنوان یک مشتری Wempe از خدمات بازرسی و تمیز کردن رایگان در شعب ما برای تمام عمر ساعت لذت خواهید برد ساعت سازان استاد ما تایمر شما را در محل بررسی می کنند و در صورت لزوم آن را تنظیم می کنند.

تمیز کردن بعدی، به عنوان مثال با استفاده از حمام اولتراسونیک، و پرداخت بعدی، آخرین لمس را به ساعت می دهد.

وقتی زمان بررسی و تمیز کردن ساعت Wempe نزدیک می شود، لازم نیست نگران چیزی باشید، زیرا از قبل ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که به شما یادآوری می کند که می توانید به نزدیکترین شعبه خود بروید کارگران ما از پذیرایی از شما خوشحال خواهند شد.