صابون ان جی ضد جوش جلوگیری از طلاق بایدن شد

آکنه ممکن است با هر دوره قاعدگی در دختران ظاهر شود و ممکن است در دوران بارداری ناپدید یا بدتر شود.

سندرم تخمدان پلی کیستیک یک اختلال هورمونی است که می تواند قاعدگی را مختل کند و آکنه را تحریک کند یا بدتر کند.

استفاده از برخی داروها، به ویژه کورتیکواستروئیدها و استروئیدهای آنابولیک، می تواند آکنه یا شعله ور شدن پوست را تشدید کند و برخی ضد عفونی کننده ها و لوسیون های ناشی از آکنه، زیرا منجر به انسداد آکنه می شوند. منافذ پوست لباس های خیلی تنگ، رطوبت زیاد و تعریق می تواند باعث آکنه شود.

آکنه از نظر شدت در بین اکثر بیماران به طور طبیعی متفاوت است، گاهی اوقات بدتر می شود و در زمان های دیگر بهبود می یابد و به همین دلیل تعیین عواملی که ممکن است باعث گسترش آن شوند دشوار است.

شما می توانید با صابون ان جی ضد جوش آکنه پوست خود را به راحتی در مان کنید

آکنه معمولا در زمستان بدتر و در تابستان بهبود می یابد و این ممکن است به دلیل آن باشد به اثرات ضد التهابی که در نور خورشید یافت می شود.

با این حال، هیچ رابطه ای بین آکنه، شستشوی نادرست صورت، خودارضایی، فعالیت جنسی یا بیشتر غذاها (مانند شکلات، غذاهای چرب یا تند) وجود ندارد محصولات لبنی و رژیم های غذایی سرشار از قند در بروز آکنه نقش دارند.

افرادی که آکنه خفیف دارند یا دارای چند جوش سیاه یا سفید غیر ملتهب هستند (کمتر از 20)، یا تعداد متوسطی از جوش های کوچک و خفیف تحریک شده دارند. همچنین ممکن است جوش هایی داشته باشند که شبیه جوش های سر زرد هستند.

جوش های سرسیاه به صورت جوش ها ظاهر می شوند پوست کوچک و کوچک. ندول‌های رنگی با مرکز تیره. جوش‌های سر سفید به این شکل هستند، اما مرکز تیره ندارند. تاول‌ها ناراحتی خفیفی ایجاد می‌کنند و مرکز سفیدی دارند که با ناحیه کوچکی از پوست مایل به قرمز احاطه شده است.

برای کسانی که آکنه متوسط ​​دارند ، جوش‌های سرسیاه، سرسفید، پوسچول‌ها و پاپول‌های بیشتری ظاهر می‌شوند.