عینک آفتابی دزدگیر وارد بازار می شود

googles که توسط سبک‌های مختلف عینک آفتابی محافظت می‌شد، تقریباً تمام UVR دریافتی در نواحی پوستی چشمی و اطراف چشمی را مسدود کرد.

محافظت شده توسط عینک آفتابی سایز متوسط، نواحی پوستی دور چشمی جانبی (390.9 J/m2) و چشمی جانبی سفید (290.8 J/m2) بیشترین دوز UVR را در طول یک روز تابستانی بدون ابر دریافت کردند.

هنگامی که عینک آفتابی اسپورت با اندازه بزرگ استفاده می شود، همان نواحی پوستی تا نصف دوز UVR دریافت می کنند (پری اوربیتال جانبی: 180.6 ژول بر متر مربع و چشمی جانبی سفید 201.1 ژول بر متر مربع).

اثربخشی محافظت در برابر آفتاب عینک آفتابی آزمایش شده در موقعیت سر “مستقیم به نظر” در شکل 3 مشخص شده است و بین شرایط نوردهی و نواحی پوست چشمی و دور چشمی متفاوت است، به جز عینک مقادیر PPF عینک در همه تنظیمات برای نواحی پوست اطراف چشم و اطراف چشم تقریباً به طور مداوم 100٪ بود، به جز گونه ها و بینی با کمترین محافظت UVR در گونه ها (PPF 54٪) و در بینی (74٪) در زمستان با انعکاس بالا زمین را تشکیل دهند.

برای تمام نواحی پوست و شرایط قرار گرفتن در معرض، هر عینک آفتابی پلیس مردانه حداقل PPF 14٪ را ارائه می دهد که توسط بینی محافظت شده توسط یک عینک آفتابی با اندازه بزرگ در شرایط آب و هوایی ابری تابستان دریافت می شود.

برای نواحی پوست اطراف چشمی و اطراف چشم، کمترین مقدار PPF 60% برآورد شد و توسط ناحیه پوست دور چشمی جانبی محافظت شده توسط عینک آفتابی سایز متوسط ​​که در یک روز تابستانی بدون ابر در معرض دید قرار گرفت دریافت شد.

برای نواحی پوست صورت که توسط عینک آفتابی شیک با اندازه متوسط ​​محافظت می‌شوند، کمترین مقادیر PPF نیز در بینی (32%) و گونه‌ها (31%) در یک روز زمستانی بدون ابر با آلبدو بالا دریافت شد.

برای عینک‌های آفتابی با اندازه بزرگ، با مقایسه شرایط مختلف نوردهی، PPF حداقل 80 درصد برای نواحی پوست اطراف چشم و اطراف چشم و حداقل 59 درصد برای نواحی پوست صورت، برای بینی (PPF 14 درصد) برآورد شد.

مجرای اشک و نواحی پوست اطراف دور چشم به طور مشابه با عینک‌های آفتابی بزرگ و متوسط ​​در طول هر شرایط قرار گرفتن به طور جداگانه در معرض دید قرار گرفتند.

مجموع دوزهای دریافتی با عینک آفتابی ریبن سایز متوسط ​​در نواحی دور چشمی جانبی و پایینی و ناحیه سفید میانی پوست چشم، 2 تا 3 برابر بیشتر از عینک آفتابی با اندازه بزرگ بود، بسته به شرایط نوردهی در نظر گرفته شده.

  • منابع
  1. Sun exposure to the eyes: predicted UV protection effectiveness of various sunglasses

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!