فردی که با پوشیدن شلوار لی زنانه کمر کش توانست پرواز نماید!

اولین شلوار جین توسط Levi Strauss در سال 1853 به عنوان لباس کار برای کشاورزان ساخته شد.

امروزه، هر کسی حداقل یک جین در کمد خود دارد این لباس جهانی اسرار خود را دارد یک مدل می تواند شما را به یک مد لباس شیک تبدیل کند، در حالی که مدل دیگر می تواند شما را به یک مد لباس شیک تبدیل کند.

می تواند شما را وحشتناک جلوه دهد پس چگونه شلوار جین را انتخاب کنیم! در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد…”

برخی از افراد برای زمستان و پاییز شلوار لی زنانه کمر کش پارچه ای ضخیم و برای هوای گرم پارچه های نازک تر را ترجیح می دهند اغلب، پارچه های نازک به سرعت کشیده می شوند و بد به نظر می رسند در عین حال، شلوار جین ساخته شده از پارچه های نازک تنها بر ایرادات بدن تأکید می کند.

پارچه های ضخیم می توانند برخی از مناطق مشکل را پنهان کنند شلوار جین خوب باید حاوی پنبه و مقداری الاستین باشد این به جلوگیری از کشیده شدن پارچه کمک می کند و پوشیدن مدل راحت تر می شود شلوار جین با الاستین زیاد بیشتر شبیه ساق است چنین شلوار جین ارزان به نظر می رسد و می تواند حتی یک اندام عالی را بد جلوه دهد.

یوغ درزی است که می توانید بالای جیب های پشتی ببینید از پشت ساخته شده تا شکل را گرد کند و خطوط زیبایی ایجاد کند برای بلند کردن بصری باسن از پایین، شلوار جین را با زاویه یقه بزرگتر انتخاب کنید. هرچه زاویه کوچکتر باشد، باسن صاف تر به نظر می رسد.