فروش اسکاچ شیراز در ارمنستان موجب جنگ داخلی شد

اسکاچ شیراز جاذب برای پاک‌کردن ریزش‌ها ایده‌آل هستند و صابون را به خوبی نگه می‌دارند، اما ما متوجه شدیم که برای تمیز کردن کارهایی که نیاز به کمی فشار بیشتر دارند، در سمت نرم هستند و ذرات غذا به پارچه چسبیده‌اند.

برخلاف اسکاچ شیراز های سلولزی، باقیمانده مواد غذایی از نظر طول عمر مشکلی ندارند، زیرا اسکاچ شیراز معجزه گر با عملکرد عالی – Ultra Micro Fiber قابل شستشو و استفاده مجدد است. آنها در سمت ضخیم تر هستند و ما متوجه شدیم که آنها کمی بزرگتر از آن هستند که به راحتی برای مدت زمان طولانی نگه دارند. همچنین تمیز کردن وسایل کوچکتر مانند داخل لیوان ها سخت تر بود.

به طور کلی، ما متوجه شدیم که این اسکاچ شیراز برای استفاده عمومی و تمیز کردن ایمن ظروف نچسب یک ابزار مناسب است.

در طول مرحله تحقیق، ما از طریق وبلاگ‌ها و مقاله‌ها می‌خوانیم تا ویژگی‌هایی را که مردم در یک اسکاچ شیراز جستجو می‌کنند تعیین کنیم تا فهرست را به هشت فینالیست خود محدود کنیم. ما به سایت های مختلف نگاه کردیم و نظرات YouTube را برای جمع‌آوری نظرات مصرف‌کننده تماشا کردیم. ما در مورد اینکه در یک اسکاچ شیراز به دنبال چه چیزی بگردیم، و مهمتر از آن، چگونگی تمیز نگه داشتن آن در محیطی مملو از مواد غذایی و رطوبت (سینک آشپزخانه) چند کار حقیقت یاب انجام دادیم.

وقتی میدان را باریک کردیم، هشت فینالیست خود را در یک سری آزمایشات خانگی قرار دادیم تا بفهمیم چقدر آب در خود نگه می‌دارند، چقدر سریع خشک می‌شوند و آیا یک ماهیتابه با پوشش نچسب را خراش می‌دهند یا خیر.

علاوه بر آزمایش‌های خاص خود، ما هر یک از اسکاچ شیراز‌ها را در دو ماه استفاده روزانه قرار دادیم تا ببینیم چقدر در آشپزخانه، حمام و سایر پروژه‌های نظافتی اطراف خانه می‌مانند.

برای آزمایش قابلیت شستشو، از اسکاچ شیراز‌ها برای حذف عوامل چسبنده نهایی، تخم‌مرغ و پنیر استفاده کردیم. هر اسکاچ شیراز برای تمیز کردن یک ظرف تخم مرغ و پنیر پخته شده استفاده شد و سپس به طور کامل زیر آب جاری شسته شد.