فصلی بودن قارچ

قارچ های وحشی به طور کلی بسته به تنوع و جغرافیا در بهار و پاییز علوفه می شوند. بیشتر قارچ های کشت شده در تمام طول سال در دسترس هستند.

راهنمای غذای فصلی
قارچ های تازه بسته به نوع آن ها به خوبی در انبار نگهداری نمی شوند. بیشتر قارچ‌ها به خوبی در کشوی ترد – در حالت ایده‌آل، در یک کیسه کاغذی برای گردش هوا – به مدت سه تا چهار روز در بالا نگهداری می‌شوند. قارچ های خشک را می توان به مدت یک سال یا بیشتر در جای خشک نگهداری کرد و مهر و موم کرد. در صادرات قارچ این موارد اهمیت زیادی دارد.

آشپزی با قارچ
بحث بزرگ: آیا باید برای غذا با قارچ و فلفل دلمه ای و سیب زمینی قارچ های خود را بشویید یا نه؟ در حالی که توصیه کلی این است که قارچ ها را با یک حوله کاغذی مرطوب پاک کنید تا آب آنها را نریزد، برخی از سرآشپزها، از جمله ژاک پپن افسانه ای، می گویند اگر درست قبل از پختن است، خوب است آنها را سریع بشویید.

قارچ ها را می توان به هر شکلی که دلتان می خواهد پخت – سرخ شده، آب پز، کبابی، کبابی، بخارپز، سرخ شده و حتی خام. آنها را روی پیتزا ریخته، در سالاد برش داده، با ریزوتو مخلوط کرده و به عنوان غذای جانبی تفت می‌دهند. قارچ ها در بسیاری از غذاهای مختلف در سراسر جهان ارزشمند هستند، به راحتی می توان آنها را در آشپزی خود گنجاند. اروپای شرقی و روسیه مناطقی هستند که به خاطر غذاهای قارچی خود مانند این سوپ قارچ-جو روسی با ظاهری خوشمزه معروف هستند و جستجوی غذا بخش مهمی از میراث فرهنگی در این مکان ها است. انواع قارچ ها نیز نقش مهمی در غذاهای چینی دارند، در غذاهایی مانند قارچ سرخ شده با کلم بروکلی یا بوک چوی.

ایتالیایی ها نیز عاشق قارچ های خود هستند. این گراتینات قارچ از Lidia Bastianich یک کلاسیک است. قارچ همچنین در بسیاری از غذاهای سنتی فرانسوی مانند قارچ دوکسل که به عنوان چاشنی و رویه استفاده می شود ظاهر می شود.

به طور کلی، قارچ ها به خوبی با لبنیات (به ویژه پنیر و خامه ترش)، انواع گوشت، تخم مرغ، سبزی های تازه و سبزیجات ترکیب می شوند. قارچ های خشک شده باید قبل از استفاده مجدداً آماده شوند. به طور کلی، قارچ های خشک طعم بسیار غلیظ تری نسبت به تازه دارند و در مایع پخته می شوند یا به مخلوط هایی مانند ریزوتو اضافه می شوند. (و مایع خیساندن آنها را برای اضافه کردن به ظرف خود ذخیره کنید.)

نگهداری قارچ
برای حفظ قارچ‌ها، می‌توانید آن‌ها را با تخمیر لاکو امتحان کنید، اگرچه ظاهراً حتی سندور کاتز، گورو تخمیر، کمی در مورد تخمیر قارچ محتاط است. می‌توانید قارچ‌هایتان را نمک بزنید، مانند کاری که هنک شاو در هانگر، آنگلر، گاردنر، کوک انجام می‌دهد. یکی دیگر از گزینه های آسان ترشی قارچ است. برای اینکه بعدا با قارچ بپزید، آنها را فریز کنید یا در فر خشک کنید.

تغذیه قارچ
در حالی که انواع مختلف قارچ ترکیبات غذایی کمی متفاوت دارند، اکثر آنها دارای ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3) اسید پانتوتنیک (ویتامین B5) و همچنین حاوی برخی مواد معدنی مانند مس، سلنیوم، فسفر و پتاسیم هستند. آنها حتی کمی پروتئین و آهن دارند.

قارچ ها توسط فرهنگ های سراسر جهان مورد استفاده دارویی قرار گرفته اند. شیتاکه ممکن است برای سیستم ایمنی مفید باشد و به کاهش کلسترول کمک کند. قارچ دکمه ای دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است. برخی از ترکیبات توهم زا قارچ ممکن است به کاهش افسردگی کمک کند.

کارافرینی تولید قارچ

از جنبه منفی، برخی از محققان می گویند که گونه های قارچ حاوی آگاریتین هستند که به ترکیبات سرطان زای مختلفی تجزیه می شود که می تواند به DNA انسان آسیب برساند. بسیاری از قارچ شناسان به همین دلیل پختن قارچ را توصیه می کنند.