مرگ چوپان هندوستان با دمپایی پلاستیکی در حمام!

اجتناب‌ناپذیر بود که برخی از عادت‌هایی که در طول قرنطینه شکل دادیم، مانند مهمانان معطل در یک مهمانی بزرگ، باقی بماند برای برخی، پختن نان موزی چیزی است که دوام آورد. برای من، این دمپایی “هایپ” بود.

همه چیز از تعطیلات تاریک دسامبر 2020 شروع شد، زمانی که یکی از دوستان خانوادگی یک جفت دمپایی ژله ای مردانه معمولی به سبک موکاسین به من داد. مطمئناً، آن‌ها دنج بودند، اما من به سادگی نمی‌توانستم حساسیت‌های زیبایی‌شناختی بداخلاقانه‌ام را با چیزهای غم‌انگیزی که به پاهایم می‌چسبند، تطبیق دهم. بنابراین، با سرعت یک جفت خوکچه هندی مات شده از یک سرآشپز پرویی، به مغازه خیریه رفتند.

حقیقت این است که تا همین اواخر گزینه های موجود در دمپایی مردانه به طرز غم انگیزی محدود بود: به مهابی ها فکر کنید، دمپایی های سیگاری مخملی و دمپایی های بی شماری بابا با اشتیاق به پذیرفتن راحتی بدون به خطر انداختن سبک، شروع به شکار کردم  چیزی که در آن زمان نمی‌دانستم خواهد بود  اولین جفت دمپایی تبلیغاتی‌ام این دمپایی های نسل جدید که به زیبایی ساخته شده اند و همیشه مملو از سخت افزار و آرم هستند، کفش های خانگی هستند که واقعاً می خواهید در آن دیده شوید.

اگر به دنبال جفت خود هستید، می‌توانید کفش‌های برفی کلاسیک از The North Face (50 پوند، johnlewis.com)، Suicoke (190 پوند، farfetch.com) یا دیور (620 پوند) را در نظر بگیرید. ، dior.com). این کفش‌ها با رویه‌های بالشتک‌شده و زیره‌های لاستیکی چسبناک، با زیبایی‌شناسی متمایز و متمرکز بر لباس‌های خیابانی آغشته شده‌اند و بنابراین، تمایل به حفظ جوان‌تر بودن آن‌ها دارند (AKA نه من).

از طرف دیگر، پرادا مجموعه گسترده‌ای از دمپایی‌های مشکی با روکش قیچی را عرضه کرده است که اگر به خاطر کفه‌های لاستیکی ضخیم پایه‌های آن‌ها نبود، می‌توان تصور کرد که منحصراً برای پوشیدن در داخل خانه ساخته شده‌اند (770 پوند، prada.com).

الساندرو میکله از گوچی، قاطر لوفری که اکنون در همه جا حاضر است را در یک تکرار با روکش قیچی، کامل با نشان های مورد نیاز GG (865 پوند، gucci.com) دوباره تجسم کرده است، در حالی که تام فورد، استاد بزرگ لباس های راحتی لذیذ، مجموعه ای از لباس های بدون پشت را عرضه کرده است. دمپایی‌های جیر با منگوله‌های نازک در بالا و آسترهای برش‌دار دنج در تهران یافت می شود.