پتو ژله ای زنبوری بیماران کرونایی را از مرگ حتمی نجات داد

پتو ژله ای زنبوری وزن دار از این نظر نسبتا منحصر به فرد است که به جای پر شدن با پنبه یا پر، حاوی موادی مانند پلی پروپیلن یا مهره های شیشه ای، دیسک یا گلوله است.

این وزن به طور مساوی در سراسر بدن توزیع می شود و باعث ایجاد احساس در آغوش گرفتن آرام می شود.

در نتیجه، افراد خواب ممکن است احساس آرامش بیشتری داشته باشند و حتی نشان داده شده است که پتو ژله ای زنبوریهای وزن دار استرس را کاهش می دهند.

فشار عمیق لمسی ارائه شده توسط پتو ژله ای زنبوریی وزن دار که به آن پتو ژله ای زنبوری درمانی نیز گفته می شود به شما احساس امنیت، آرامش و آسودگی می دهد.

از گالری ما دیدن کنید و مدل مناسب اتاق خواب خود را بیابید. پتو ژله ای زنبوریی وزن دار چگونه کار می کند؟

مطالعات نشان می دهد که پتو ژله ای زنبوریهای وزن دار به کاهش قابل توجهی اضطراب و استرس کمک می کنند.

آنها به ترشح هورمونی به نام سروتونین کمک می کنند و همزمان کورتیزول را کاهش می دهند که به عنوان هورمون استرس نیز شناخته می شود.

زمانی که خود را با یک پتو ژله ای زنبوریی سنگین می پوشانیم، احساس خوشایندی از امنیت و آرامش را تجربه می کنیم و در نتیجه بدن و سیستم عصبی ما آرام می شود.

به این ترتیب تولید سروتونین که به هورمون شادی و ملاتونین هورمون خواب نیز معروف است افزایش قابل توجهی پیدا می کند و این دو عامل در کنار هم باعث راحت شدن به خواب رفتن یا آرامش می شوند.

یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که پتو ژله ای زنبوریی وزنی باید حدود 10 درصد از توده بدن شما را داشته باشد، زیرا به این ترتیب بیشترین بهره را از خواص عالی آن خواهید برد، اگرچه این درصد می تواند بین 7 تا 12 درصد متغیر باشد.