پیاز زرد درمان کننده بسیار قوی می باشد

پیاز داغ عسلی عالی است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم یک گونی از آن را در انبار نگهداری می کنند. عطر و طعم آن‌ها کمی قوی‌تر از پیاز سفید است، اما وقتی پخته می‌شوند، چندان قوی‌تر نیست (برخی افراد ممکن است طعم پیاز زرد خام را از بین ببرند).

دوئن هندرشات، مدیر کل بازار زندگی سالم در ساراتوگا اسپرینگز، نیویورک می‌گوید: «اگر دستور پخت پیاز را می‌خواهید، پیاز زرد بهترین گزینه است.

پیاز داغ الیت از نظر طعم کمی ملایم تر از پیاز زرد است و طعم آن کمی شیرین تر است. اگر پیاز خام را به ساندویچ، سالاد یا سالسا اضافه می‌کنید، ممکن است به جای پیاز زرد، پیاز سفید را انتخاب کنید. همانطور که از نام آنها پیداست، پیازهای سفید دارای پوست کاغذی سفید و فضای داخلی سفید هستند، در حالی که پیازهای زرد بیشتر رنگ طلایی در گوشت خود با پوست زرد یا قهوه ای تیره دارند. (پیاز اسپانیایی نوعی پیاز زرد است و اغلب به عنوان پیاز زرد استفاده و برچسب گذاری می شود.)

همانطور که ممکن است هنگام گشت و گذار در راهروی محصولات در بازار محلی خود متوجه شده باشید، قیمت پیاز سفید کمی بالاتر از پیاز زرد است، معمولاً حدود یک سکه در هر پوند. طبق گزارش انجمن ملی پیاز، پیاز زرد حدود 87 درصد از محصول تجاری پیاز در ایالات متحده را تشکیل می دهد، در حالی که پیاز سفید تنها 5 درصد را تشکیل می دهد.

علیرغم تفاوت‌های زیاد در محصولات، پیازهای سفید و زرد هر دو از نظر شکل و اندازه مشابه هستند و لایه‌هایی از پوست خشک و کاغذ مانند دارند. (همچنین مواد مغذی پیاز داغ خشک بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.)

هندرسات پیشنهاد می‌کند: «اگر احساس کردید پیازهای [بریده شده] شما خیلی تیز هستند، می‌توانید هر یک از آن‌ها را به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت در آب خیس کنید. این کار تندی را از بین می‌برد.» این رایحه گوگردی که ممکن است با افزایش سن پیاز زرد یا سفید افزایش یابد، با پخته شدن پیازها نیز کاهش می یابد. از آنجایی که ترکیبات سولفوریک توسط پیاز خام هنگام برش دادن آزاد می شود، پیازهای زرد و سفید ممکن است هنگام برش دادن یا خرد کردن آنها باعث گریه شما شوند. (بهترین راه برای بریدن پیاز بدون گریه، جدا از اینکه سر خود را در فریزر بین برش ها قرار دهید، بیاموزید.)

اگر دستور غذای بعدی شما صرفاً پیاز داغ کیلویی می خواهد، آیا می دانید به چه چیزی برسید؟ پیاز سبزی‌ای است که احتمالاً باید بیشتر از آن بخورید، اما آیا واقعاً تفاوتی در استفاده از پیاز سفید یا پیاز زرد وجود دارد؟ در اینجا آنچه شما باید در مورد پیاز سفید و زرد بدانید، از جمله بهترین کاربردها و نحوه انتخاب بهترین پیاز در فروشگاه مواد غذایی آورده شده است.

  • منابع
  1. White Onion vs. Yellow Onion: What’s the Difference?
  • تبلیغات
  1. ساخت فشار سنجی که موسیقی پخش می کند
  2. مردی که هنگام نصب فیلامنت سلولی روی دستگاه چاپ سکته مغزی کرد!
  3. ماهی آکواریومی که بعد تخم گذاری می میرد!
  4. گوشی های موبایلی که به اندازه بند انگشت می باشند!