کابینت طلایی جدید در بازار

هزینه متوسط برای کابینت ام دی اف 100 تا 280 دلار به ازای هر فوت مربع خطی است، هرچه تخته فیبر ضخیم تر باشد، قیمت بالاتری دارد. این امر ام دی اف را ارزان تر از بسیاری از چوب ها می کند. قیمت آن در حدود یک سوم قیمت چوب افرا است که قیمتی بین 250 تا 400 دلار برای هر پای خطی دارد. شما می توانید هزینه کابینت آشپزخانه را در راهنمای ما پیدا کنید. اگرچه کابینت‌های ام‌دی‌اف مقرون به صرفه‌تر از چوب جامد هستند، اما این مواد کاملاً مستحکم هستند و در صورت نگهداری صحیح می‌توانند به همان اندازه دوام بیاورند.

نکته: برای تمیز کردن کابینت ام دی اف، ابتدا از یک پارچه خشک برای پاک کردن گرد و غبار استفاده کنید. چند قطره صابون ظرف ملایم را در آب گرم حل کرده و سطح را با این محلول تمیز کنید. حواستان باشد هنگام تمیز کردن از آب زیاد استفاده نکنید. باقیمانده صابون ظرفشویی را با یک پارچه آبکش شده و مرطوب پاک کنید و سپس سطح آن را خشک کنید تا رطوبت اضافی به کابینت ها آسیب نرساند.

آیا ایده کابینت ام دی اف آشپزخانه رنگ شده با روکش صاف را دوست دارید؟ در اینجا برخی از ایده های کابینت ام دی اف برای طرح های التقاطی، خانه های کشاورزی یا آشپزخانه های پر زرق و برق آورده شده است.

کابینت ام دی اف طرح چوب با چگالی متوسط ارزان تر از چوب جامد هستند اما می توانند به همان اندازه محکم باشند. اگر به دنبال کابینت‌های رنگ‌شده هستید، استفاده از ام‌دی‌اف به شما رنگ صاف‌تری می‌دهد که ماندگاری طولانی‌تری دارد. نگهداری مناسب باعث می شود کابینت های ام دی اف به اندازه کابینت های چوب جامد دوام بیاورند.

کابینت ام دی اف پیش ساخته می تواند جایگزین مناسبی برای کابینت های چوبی باشد اگر به درستی با پرایمر مهر و موم شده و با رنگ با کیفیت بالا پوشانده شود. در اتاقی مانند آشپزخانه، جایی که کابینت ها نیاز به مقاومت در برابر آب، گرما و رطوبت دارند، مهم است که تمام لبه های پانل ها را ببندید تا از تورم یا اعوجاج کابینت ها جلوگیری شود.

  • منابع
  1. MDF KITCHEN CABINETS: ALL YOU NEED TO KNOW

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!