کارخانه ی درب ضد سرقت درسی در مالزی آتش گرفت

عملکرد ضد سرقت بودن درب ضد سرقت درسی محکم و بادوام است و امنیت آن قوی تر است.

درب‌های ضد سرقت استنلس استیل اکثراً سفید نقره‌ای هستند، بنابراین اولین برداشت ظاهر و رنگ آن است. همه آنها کمی یکنواخت هستند و باعث می‌شوند مردم احساس بی‌پرواتری کنند.

این نوع درب فلزی دارای سختی متریال بالا و رنگ زرق و برق دار است، بنابراین سبک خود درب خوب است، به علاوه نقش و نگارها و تزئینات و غیره، خلق و خوی باشکوه و مجلل را نمایان می کند.

برخی از لولاهای درب ناودانی هستند و نمی توان آنها را جدا کرد. هنگام باز و بسته کردن درب، صداهای اصطکاک و فلزات وجود دارد.

درهای ضد سرقت مسی گران قیمت در سال های اخیر وارد ویلاها، ساختمان های اداری و برخی از اماکن عمومی سطح بالا شده است و به ندرت توسط کاربران استفاده می شود.

درب

در مقایسه با درب های ضد سرقت مخلوط معمولی آهنی یا استیل، درب های استیل ضد زنگ نه تنها دارای ویژگی های ماندگاری و رنگ روشن و عدم زنگ زدگی هستند، بلکه منحصر به فرد بودن محصول را نیز دارا می باشند.

در مقایسه با مواد فعلی درب، درب های امنیتی مسی باید یکی از بهترین مواد باشند.

در املاک و مستغلات معمولی، توسعه دهندگان بیشتر درهای ضد سرقت آهنی و فولادی را پیکربندی می کنند. این نوع توسعه محصول درب متوسط و پایین اولین و پرمصرف ترین است و زمان استفاده طولانی تر است.

به راحتی خورده می شود، بنابراین پس از مدتی استفاده زنگ می زند و محو می شود که ظاهر کل درب را تحت تاثیر قرار می دهد. خطوط مدلینگ سخت هستند که با سبک دکوراسیون خانه مدرن همخوانی ندارد.

در بین درب های امنیتی استیل، در حال حاضر نوع جدیدی از درب روکش دار وجود دارد. اثر سطحی فیلم دانه چوب پی وی سی است، این نوع درب بر کاستی های زنگ زدگی و غیره غلبه می کند.