کلاسور دخترانه شیک که در آن الماس جای گذاری شده بود در موزه فرانسه پیدا شد

کلاسور دخترانه شیک حلقه پلی پروپیلن مقاوم و سبک است و ترسی از استفاده یا سایش ندارد.

اگر به دنبال یک بسته ارزشی با کیفیت برای سازماندهی انواع اسناد مدرسه، خانه، محل کار و اوقات فراغت هستید، به سختی می توانید چیزی مقرون به صرفه تر پیدا کنید.

بسیاری از رنگ‌های مختلف به‌گونه‌ای که هر کلاسور دخترانه شیک به راحتی قابل تشخیص است و یک برچسب سفید برای نوشتن محتویات کلاسور دخترانه شیک به وضوح و ساده به ما کمک می‌کند تا آرشیو خود را کاملاً به‌روز نگه داریم و با سوراخ فلزی استخراج انگشت شست، پوشه مناسب را از قفسه برداریم. حتی راحت تر خواهد بود.

در زیر راهنمای جهت گیری بهتر خود در دنیای بایگانی و کلاسور دخترانه شیک را خواهید دیدعلاوه بر این برای داشتن یک دفتر کار زیبا، مرتب و منظم باید این را نیز بدانید که

پشت ضبط کننده ها ی کلاسور دخترانه شیک می تواند 5 سانتی متر (D5) یا 8 سانتی متر (D8) پشت باشد. مهم بودن انتخاب پشت ضبط‌کننده‌ها یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب صحافی است، زیرا ضخامت صحافی نشان‌دهنده ظرفیت اسنادی است که می‌تواند در خود جای دهد. ستون فقرات می تواند 5 سانتی متر (D5) یا 8 سانتی متر (D8) ستون فقرات باشد

با یک هسته مقوایی و سپس با PPL پوشانده می شود. آنها برای بایگانی اسناد در طول زمان ایده آل هستند زیرا در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند. دارای جا لیبل با برچسب قابل جابجایی و قابل نوشتن هم در جلو و هم در پشت. این ضبط کننده ها دارای آستر مقوایی هستند و می توان آنها را مستقیماً روی ستون فقرات کلاسور دخترانه شیک نوشت.

به یاد داشته باشید که بسته به شرکت سازنده کلاسور دخترانه شیک، اندازه ها می توانند نیم سانتی متر، بیشتر یا کمتر متفاوت باشند. بنابراین در Putunga همیشه خوب است برگه اطلاعات فنی در اسناد پیوست را در جزئیات محصولات بخوانید و سپس اقدامات مختلف قفسه بندی خود را بررسی کنید.