کودکی با کلوچه خرمایی گرگان برای خود خانه ساخت

این کلوچه خرمایی گرگان ها به اندازه سایر انواع کلوچه خرمایی گرگان های اینترنتی رایج نیستند.

کلوچه خرمایی گرگان ایمن تنها در صورتی قابل انتقال هستند که اتصال رمزگذاری شده باشد، که معمولاً به این معنی است که فقط وب‌سایت‌های HTTPS می‌توانند آنها را ارسال کنند.

با این وجود، کلوچه خرمایی گرگان‌های امن در معرض حمله قرار می‌گیرند. هنگامی که آنها بر روی دستگاه شما هستند، یک هکر می تواند آنها را حتی از یک اتصال ناامن بازنویسی کند. بنابراین بهتر است اطلاعات حساس را ذخیره نکنند.

بسیاری از کلوچه خرمایی گرگان های ایمن نیز کلوچه خرمایی گرگان های فقط HTTP هستند. این دو با هم کار می کنند تا حساسیت یک کلوچه خرمایی گرگان به حمله اسکریپت بین سایتی (XSS) را کاهش دهند.

هنگامی که یک حمله XSS وجود دارد، یک هکر بدافزار یا کد مخرب را به یک وب سایت قابل اعتماد تزریق می کند. متأسفانه، یک مرورگر قادر به تشخیص غیرقابل اعتماد بودن اسکریپت نیست. به همین دلیل، اسکریپت می تواند به داده های مرورگر مربوط به سایت، از جمله کلوچه خرمایی گرگان ها دسترسی داشته باشد.

خوشبختانه، کلوچه خرمایی گرگان‌های ایمن و کلوچه خرمایی گرگان‌های فقط HTTP قابل دسترسی یا تحت تأثیر زبان‌های اسکریپت نیستند و از آنها در برابر چنین حملاتی محافظت می‌کند.

توسعه دهندگان این نوع کلوچه خرمایی گرگان های مرورگر را برای جلوگیری از دزدیده شدن یا تغییر داده های ذخیره شده روی آنها توسط هکرها ایجاد کردند.

از آنجایی که این کلوچه خرمایی گرگان ها برای اکثر مرورگرها در دسترس هستند، با استفاده از مرورگرهای مختلف برای اهداف مختلف، مزایای امنیتی زیادی به دست نخواهید آورد. مانند سایر کلوچه خرمایی گرگان‌های فوق‌العاده، کلوچه خرمایی گرگان‌های فلش می‌توانند 100 کیلوبایت داده در مقایسه با تنها 4 کیلوبایت داده برای کلوچه خرمایی گرگان‌های معمولی، که به عنوان کلوچه خرمایی گرگان‌های HTTP نیز شناخته می‌شوند، در خود نگه دارند.